آموزش کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید
 صبر کن! می خواهید اطلاعات بیشتر و مشاوره شخصی در مورد نحوه ساخت یک وبلاگ از من بخواهید؟ این کادر را بزنید و من نکات ، تاکتیکها ، راهنماهای عمیق و تبلیغات گاه به گاه در مورد چگونگی ایجاد یک تجارت را برای شما ارسال می کنم. کسب درآمد اینترنتی من هرگز اطلاعات شما را به اشخاص ثالث نمی فروشم و مطابق با خط مشی رازداری من از آن محافظت می کنم.

حریم خصوصی به من اعتماد کن ، من به همان اندازه که از تو انجام می دهم از هرزنامه متنفرم.

هنگامی که نحوه انتخاب یک طاقچه برای وبلاگ را بررسی کرده اید و وبلاگ خود (یا وب سایت طاقچه) را راه اندازی کرده اید ، مرحله بعدی این است که بدانید با کدام محصولات و شرکت هایی می توانید به عنوان یک شرکت وابسته با آنها همکاری کنید تا به تسهیل در فروش محصولات مرتبط کمک کند. ، محصول مفیدی برای مخاطبان خوانندگان آینده شما.

به طور خلاصه ، بازاریابی وابسته با مراجعه به مشتریان به فروشگاه آنلاین خود ، محصول شخص دیگری را می فروشد. اگر می توانید محتوا (در یک وبلاگ) یا منبعی بسیار ارزشمند برای افرادی که به دنبال یک محصول خاص هستند ایجاد کرده و سپس آنها را به جایی که واقعاً می توانند آن را خریداری کنند ، ارسال کنید ، درصدی از پیش تعیین شده از هر فروش دریافت خواهید کرد.

این کار به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما صاحبان وب سایت ها مانند من و پت فلین از درآمد هوشمند منفعل ، مشاغل تغییر زندگی را از طریق بازاریابی وابسته ایجاد کرده ایم. در حقیقت ، پت حتی گزارش های درآمد خود را به صورت آنلاین منتشر می کند ، و نشان می دهد که چگونه او فقط در 12 ماه گذشته بیش از 2 میلیون دلار درآمد داشته است.

بیایید با اصول ساخت وب سایت و وبلاگ طاقچه خود شروع کنیم ، سپس به این موضوع بپردازیم که بازاریابی وابسته چگونه برای شما کار می کند.

ابتدا باید یک طاقچه وابسته سودآور را تحقیق و اعتبار کنید. این بدان معناست که: آیا شرکت هایی در طاقچه شما وجود دارند که به شما ارزانی می دهند تا به مشتریان خود راه خود را ارسال کنند؟

می توانید این کار را به چند روش بررسی کنید:

تبدیل به یک همکار آمازون شوید و سپس از برنامه ریز کلمات کلیدی برای یافتن طاقچه تقاضا استفاده کنید: با انتخاب بیش از یک میلیون محصول مختلف و از خرید شما به 10٪ کمیسیون ، برنامه وابسته آمازون مکان بسیار خوبی برای شروع است. محصولات موجود را مرور کنید و ببینید چه چیزی با شما ارتباط دارد. یا آن را یک قدم جلوتر بردارید و از Google Keyword Planner برای انجام سریع تحقیقات برخی از کلمات کلیدی استفاده کنید و بررسی کنید که چند نفر در جستجوی یک اصطلاح خاص هستند. با بازاریابی شرکت های وابسته آموزش باینری آپشن  ، هرچه ترافیک مربوطه تر شود می توانید از سایت خود خارج شوید.
برای یک شبکه وابسته معتبر ثبت نام کنید: گذشته از آمازون ، ده ها شبکه بزرگ وابسته معتبر مانند Share-A-Sale ، Clickbank و Skimlinks وجود دارند که در ارتباط شما با بازرگانانی هستند که به دنبال شرکت های وابسته برای فروش محصولات خود هستند. . آنها مبلغ کمیسیون نسبتاً کم به دلیل ارتباط شما با بازرگانان ، هزینه کمتری دارند و بازرگانان در این سایت ها تمایل دارند که درصد کمیسیون بالاتر را ارائه دهند یا مبلغی را برای دلار تعیین کنند.
در مورد شرکتهای خاص در طاقچه مورد نظر خود تحقیق کنید: در صورت امکان ، همیشه بهتر است مستقیماً با یک شرکت (اگر برنامه وابسته داخلی در اختیار داشته باشید) وابسته شوید ، زیرا هیچ کس دیگری در نرخ کمیسیون شما فرو نمی رود. این مسیر ترجیحی برای بیشتر بازاریابان برجسته وابسته از جمله پت فلین است. متأسفانه ، این کار بیشترین کارهاست ، زیرا باید خودتان تحقیق را انجام دهید تا ببینید چه کسی برنامه هایی ارائه می دهد (آنها معمولاً در پاورقی وب سایت ذکر شده اند).
اکنون که طاقچه خود را می شناسید و برای برنامه های وابسته مرتبط ثبت نام کرده اید ، وقت آن است که  کار در منزل خود را بسازید و یاد بگیرید که چگونه یک پست وبلاگ بنویسید که بتواند راه شما را ترافیک کند.

با یادگیری نحوه ایجاد یک وبلاگ و خرید نام دامنه آن (مانند www.myaffiliatesite.com) که برای طاقچه شما در یک ثبت دامنه مانند Bluehost ، NameCheap یا GoDaddy کار می کند ، شروع کنید.

Bluehost حتی دارای یک چک لیست در دسترس بودن نام دامنه است که می توانید درست از اینجا استفاده کنید تا سریعاً متوجه شوید URL وب سایت مورد نظر شما در دسترس است یا خیر (و اگر اینگونه نباشد ، آنها بهترین ایده بعدی را به شما پیشنهاد می دهند).

آیا می خواهید یک وبلاگ شروع کنید؟ ابتدا باید دامنه ثبت کنید.
همین حالا 30 ثانیه وقت بگذارید تا 65٪ از ثبت نام دامنه و میزبانی با Bluehost ، مقرون به صرفه ترین و مطمئن ترین ارائه دهنده میزبانی وبلاگ که در طی سالها با چندین وب سایت استفاده کردم ، تخفیف کسب کنید.

 

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/




:: بازدید از این مطلب : 3323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی